You are currently viewing מעורב הופס ליום ה': גאון ההופס קרי,  וג'ף הורנסק מאמן הניקס/ מנחם לס

מעורב הופס ליום ה': גאון ההופס קרי, וג'ף הורנסק מאמן הניקס/ מנחם לס

HOR

 

1.למה הווריורס ניצחה את הת'אנדר?

א) כי במחצית השנייה היא שיחקה כפי שהיא משחקת כשהיא במיטבה, והת'אנדר שיחקה כפי שהיא משחקת כשהיא נראית כאילו קבוצה בלתי מאומנת בה כל אחד עושה מה שבא לו!

ב) כי סטפן קרי ניכנס לזון שלו, והתחיל לשלשל שלשות שכשזה קורה, זה מוציא לקבוצה השנייה את החשק לשחק כי ההרגשה היא 'אין כאן מה לעשות, מלבד לסבול'. אצל קרי רואים זאת בשפת גופו: כשהוא בזון שלו – זון מסוג שלעולם לא נראה לפני כן בכדורסל –  כל יישותו משתנה: פרצופו, צורת כדרורו, המרחקים שהוא מתחיל לזרוק מהם, הכל. הערב הוא קלע 15 נקודות רצופות ב-2 דקות. זאת גאונות כדורסל, לא פחות ולא יותר.

ג) היה זה ערב בו שוב היה זה דוראנט לבדו כמעט במחצית הראשונה, עם עזרה גדולה מווסטברוק, אבל האחרים שבקו ממש.

ד) הווריורס באו להילחם על כבודם, נפשם, בריותם, וכל העונה שלהם. הת'אנדר נראו כאילו הם מסתפקים בלחזור הביתה 11 עם יתרון ביתיות. זה היה ברור משך כל החצי השני. מה שמאד איכזב היתה הצורה בה הם התמוססו ונראו כקבוצה מחורבנת ממש ללא שיטה, ללא כיוון, ללא שכל, וללא ידע מה בדיוק הם רוצים לעשות.

ה) הווריורס צריכים ללמוד שעור חשוב מאד מהמשחק: ספייטס ואיזלי הם שחקנים טובים, מלאי מויבציה להצליח, אתלטיים מאד, ואם יקבלו צ'אנס, הם יכולים להתעלות על אדאמס וקנטר. חשבנו שכאן, תחת הסל,  הת'אנדר טובה  יותר וזה הצ'אנס שלה לנצח? כלל לא בטוח! ואגב, איזלי וספייטס הם קלעים טובים מאד – מקרוב כמובן – אבל 5 מ-5 ו-5 מ-6 הם מתנה עצומה לווריורס. ה-12 נק' ו-13 נק' שלהם נגד ה-9 של אדאמס וה-6 של קנטר מספרים הרבה מסיפור המשחק.

אולי עשינו מאדאמס כוכב מהר מדי. במשחק הראשון הוא היה 19+. הערב? 25-!

ו) איבודי הכדור של הת'אנדר, ובמיוחד דוראנט, הם איומים ממש. ישנו משהו בלתי רציני בקבוצה הזאת הוא לא מובן. יותר מדי שחקנים בלתי אחראיים.

ז) הווריורס גברו על הת'אנדר בריבאונד 36-45 – הפוך ממה שהיה במשחק הראשון. אתה שולט בקרשים? אתה שולט במשחק.

ח) כשהולך – הכל הולך. אפילו זריקות מבלי לראות את הסל (למטה)

ח) היום הווריורס היתה קבוצה הרבה יותר טובה מהת'אנדר כמעט בכל.

2 .הניקס כנראה שכרה את ג'ף הורנסק

האורד בק מהבליצ'ר רפורט הודיע שפיל 'קסון שכר את 'ף הורנסק כמאמנה הבא של הניקס. עתה כולם מדווחים על כך.

זהו הדבר האחרון שאני רוצה לגנוב מרועי ויינברג שלנו שעושה עבודת קודש עם ה'חם מהתנור' שלו, אבל הוא תלמיד תיכון והיום יש בית ספר , ולא יכולתי לחכות כמה שעות עד שהוא יתעורר. הוא יספר עוד על ההחלטה כשיחזור מבית הספר.

לפי ההודעה הוא הועדף על דוויד בלאט ופרנק ווגל.

עכשיו השאלה שאני שואל היא אם כל העסק אינו יותר ממסך עשן של פיל 'קסון על כל הכלום שהוא עשה, והוא החליט להכניס פגז תקשורתי כדי שהחיצים יופנו לכיוון אחר.

זה יהיה נכון אם הורנסק יהיה PUPPY של ג'קסון. אני מקווה שלא!

 

3. רוב ה-SCREENS של הווריורס (וכולם) בלתי חוקיים

החוק אומר:

A player who sets a screen shall not (1) assume a position nearer than a normal step from an opponent, if that opponent is stationary and unaware of the screener's position, or (2) make illegal contact with an opponent when he assumes a position at the side or front of an opponent, or (3) assume a position so near to a moving opponent that he is not given an opportunity to stop and/or change direction before making illegal contact, or (4) move laterally or toward an opponent being screened, after having assumed a legal position. The screener may move in the same direction and path of the opponent being screened.

In (3) above, the speed of the opponent being screened will determine what the screener's stationary position may be. This position will vary and may be one to two normal steps or strides from his opponent.

הרבה מאיתנו חושבים שמבצע הסקרין חייב להיות תקוע במקומו בשעת הסקרין. זה לא נכון. הבעייה עם החוק הוא שהוא לא ברור לחלוטין ומאפשר כמה הסברים. השופטים חייבים להסביר את החוק לעצמם כפי שהם מבינים אותו. הליגה שלחה למעשה כמה דומאות לשופטים מה זה LEGAL ומה זה  ILLEGAL סקרין

הווריורס עושה ILLEGAL SCREEN: כאן הריסון בארנס לא נע, אבל התחת שלו נע בשעה שהמגן מנסה להישאר עם קייל תומפסון, וזאת עבירה.

בספורטינג ניוז הופיע מאמר שלם על הסקרינס:

 

Watching the games closely, it's obvious that the Warriors do get away with some illegal or at least borderline illegal screens. But so do other teams.

Because a lot of screeners toe the line between legal and illegal, officials typically only blow the whistle in blatant examples or when the defensive player sells the contact. If there is a screen that is technically illegal but doesn't really take the defender out of the play, they often let that go unpunished to avoid interrupting the natural flow of the game. Even when those screens do affect how the defender performs, sometimes officials just miss violations.

For example, most screeners let their teammates get by before sticking out their butt or hips, or using their arms to slow down opponents. It's illegal to actually make contact with the defender, but most take the extra step to get around it and stay with their man. Sometimes it gets called and sometimes it doesn't. You can easily find examples of the Trail Blazers — the Warriors' second-round opponent — getting away with it often in every game of the teams' five-game series.
The officials sometimes miss obvious calls, but mostly they just use their judgment, both to determine whether there was illegal contact in the first place and whether that contact was significant enough to warrant a whistle.

That's why there are so few illegal screens called per game — fewer than one per team, in fact — and why every team gets away with setting some picks that are technically illegal. It's not a strict interpretation of the rules, but as long as no one gets preferential treatment, it's fair enough in practice.

The Warriors don't actually get preferential treatment

We've established that it's sometimes hard to determine when a screen is legal, which is why officials let everyone get away with some illegal ones in every game. The question is whether Golden State gets away with illegal screens more often than others.

From our research, it doesn't seem like they do. There are reasons why many think they do, but there are simple explanations for that.

The Warriors' offensive style and proficiency creates a misperception about their screening. The Warriors led the league in percentage of possessions that ended with a shot coming off screens in both the regular season and in the playoffs, according to Synergy Sports. They also rank third in screen assists in the playoffs, per SportVU. That new measure attempts to credit players that directly create open shots for teammates with screens.

The complaint from their opponents is that they are so prolific and efficient in those area not because their shooters are great, but because they set illegal screens to free them that don't get called. In other words: Klay Thompson and Stephen Curry make shots because illegal screens get them open, not because they are two of the best shooters of all time.

Even despite that, the Warriors comfortably lead all playoff teams in illegal screens called off the ball, with seven in their first 11 playoff games.

Up until the conference finals, Golden State averaged 0.9 total illegal screens calls against them per game in the postseason, the third-most out of any playoff team. Only the Trail Blazers and the Heat averaged more, and it wasn't by a huge margin.
There is a clear symmetry between screen usage and illegal screen calls in general. The teams that screen the most get called for illegal screens the most, and the Warriors screen a lot. Teams like the Cavaliers, Spurs and Thunder that rely more on post-ups and isolations set fewer screens. Therefore, they get fewer illegal screen calls, but also fewer opportunities for people to see the effect of a screen. The reason people misperceive the Warriors' screening legality is simple: They screen and score more often than any other team.

There's also symmetry between the type of screen teams use most often and the kind of illegal screen called. Golden State's offense relies heavily on off-ball screens and pindowns. Therefore, officials both call and miss more illegal screens of that nature. By contrast, officials tend to call and miss more on-ball illegal screens for pick-and-roll-heavy teams like the Heat and Raptors. The Trail Blazers, who use both types of screens heavily in their offense, actually had as many calls against them on the ball than off.

There's nothing really suspicious about the number or the type of illegal screens Golden State has been called for thus far compared to other teams. They just set more off-ball screens in general, so the legal and illegal ones stick in our memory for longer.

* * * * *

The Warriors do get away with setting illegal screens at times. Their screeners really are great at toeing the line between what's allowed and what isn't. Anyone actively seeking out incriminating examples will easily find them, likely in the first quarter. But they should also pay attention to their opponents' screening, because they do the same.

The difference between the Warriors and other teams is that when those off-ball illegal screens don't get called, they almost always result in a bucket because they have some of the best shooters in the planet. That's what really separates them from everyone else, not the nature of their screens.

As long as Stephen Curry and Klay Thompson make open shots, the illegal screen accusation won't die. That doesn't mean those accusations have any merit.

 

4. לברון מתלונן על השיפוט

 

LeBron James Comments on Officiating, Lack of Flagrant Fouls Called and More

כשאתה מתלונן כשאתה מנצח 84-115 זה אחרת משכשאתה מתלונן כשאתה מפסיד.
הטענה העיקרית? הפחד מלשרוק FLAGRANT FOULS.
הוא אמר לדייב מקמנמין מ-ESPN:
אולי אני לא יודע מתי עושים פלרנט פאול על אחרים, אבל אני ודע מתי הם נעשים עלי. פוט לא שורקים מספיק 'פלרנט'!
*
בכל המשחק השופטים ציפצפו רק פלגרנט אחד כשקווין לאב פגע בפטריק פטרסון בפניו.מקמנמיין עצמו כותב:
*
McMenamin noted “there were at least three plays in question in Game 1 that James could have been referring to,” including when Bismack Biyombo hit the Cavaliers star in the back of the head with an elbow when going for a rebound during the first half.McMenamin also pointed to two incidents in the second half. DeMarre Carroll “wrapped up James around the shoulder area” when the forward was heading toward the basket in transition, and Biyombo hit James in the face again in the third quarter. However, that second encounter with Biyombo went uncalled because James had already been called for an offensive foul on the way into the lane.
*
לברון אמר: "אני פדוט מוחק פאולים פלגרנט שנעשים עלי בידיעה שלא ישרקו. אולי בגלל שאני גדול וחזק והשופטים 'לא מרחמים עלי'?
*
מקמנמיין מוסיף:
*

On the surface, it would appear James is a difficult player to officiate. He is a physical specimen at 6’8” and 250 pounds and absorbs contact in a different manner than smaller players would because of his overwhelming size. He has never suffered a serious injury in his career and has 11 different campaigns with at least 75 games played.What’s more, he is relying on that physicality more than ever this season because he shot a mere 30.9 percent from three-point range. That was his lowest mark from beyond the arc since he was a rookie in 2003-04.

Only 4.3 of his 18.4 shots per game in the postseason have come from deep, and he is charging into the lane more and attacking the rim.That leaves him more susceptible to hard contact because opponents are virtually helpless to stop him without fouling unless they double-team him.

טיירון לו משווה את מצבו של לברון למה שהיה פעם עם שאקיל כשחשבו, "אה, שקיל, הוא כזה חזק, אז לא נורא אם נגדו משחקים בקצת יותר פראות!"

 

5. לפי CNN-SI טיירון לו קבע את הטון עם לברון מיד

בעוד שעם דייויד בלאט, לברון השתלט על הטיים-אאוטים בדיבוריו, רק עתה נודע שכבר באימון הראשון טיירון אמר ללברון ל-STFU!

New Cavs Coach Tyronn Lue Set the Tone" "Early by Telling LeBron James to 'STFU'

מי יודע מה זה STFU???

6. סקרמנטו יילכו על רונדו ראז'ון רק במחיר 'ריאלי'

רונדו ראז'ון הוא שחקן חופשי הקיץ והוא כבר הודיע שהוא יילך לבדוק את השוק.

סקרמנטו הודיעה שהיא מעוניינת בו אבל "לא בכל מחיר".

לדעתי המצב יתברר אחרי הדראפט עוד חודש ומשהו.

משכורתו העונה היתה 9.5 מיליון, והיא השאירה את הקבוצה תחת הסף. אני מסופק מאד אם סקרמנטו תסכים לשלם לו סכום דומה.

7. ה-NBA הודיעה הבוקר שווסטברוק עשה 'צעדים'

בוקר טוב אליהו.

אחרי 36 שעות הליגה הודיעה שהשופטים היו צריכים לשרוק 'צעדים' לראסל ווסטברוק בסוף המשחק הראשון.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
etayle
etayle
19/05/2016 5:11:58

לברון צודק.תודה רבה מנחם.

שגיא נאור
שגיא נאור
19/05/2016 5:20:02

אתמול חצי משחק דיברו השדרים על הפלגרנט. כשאתה גדול וחזק כמו לברון כמעט תמיד אתה תהיה בצד שלו מקבל את הפלגרנט.

לגבי הסקרינס, נראה שהופטים באמת לא עקביים עם השריקות והיסימות האלה הפכו למשמעותיות יותר ויותר בשנה, שנתיים האחרונות.

Von
Von
19/05/2016 5:52:10

פירוש ראשי התיבות STFU הם: Shut The F Up

נמחק
נמחק
19/05/2016 6:35:18

נמחק.

החוסם הפראי
החוסם הפראי
19/05/2016 6:42:49

לגבי 3, דוגמה מהלילה: https://vine.co/v/i0VqHMqpult

דדי
דדי
19/05/2016 7:00:50
דובי
דובי
19/05/2016 7:01:52
Reply to  דדי

כן, ככה.
היו עוד כמה טובים.

מנחם לס
מנחם לס
19/05/2016 7:10:15
Reply to  דדי

בסדר. אבל יש פרנק וול ודייויד בלאט…

דובי
דובי
19/05/2016 7:11:39
Reply to  מנחם לס

הורנאסק הכי טוב בגיאומטריה, וזה מה שמשנה לג'קסון

דובי
דובי
19/05/2016 7:01:11

ניקסניישן כתבו על המינוי של הורנאסק שוקינג.
מעדיף אותו על רמביס, אבל ברור שהוא הועדף על ווגל בזכות המשולשים שווי הצלעות המקסימים שצייר עבור ג'קסון בריאיון.
וזאת בעיה

סומסום
סומסום
19/05/2016 8:34:56
Reply to  דובי

שווי צלעות? הייתי משוכנע שיש גם אופציה לשווי שוקיים! בהלם.

מזל טוב דובי, בתקווה (שוב) לפלייאוף בעונה הבאה, אתם חסרים. והנאחסים מהחוף השני מתחילים להתעורר. יאללה.

עידן
עידן
19/05/2016 9:33:38
Reply to  דובי

+1

חבל שלא הביאו את ווגל

נ

גיא
גיא
19/05/2016 7:06:53

גרין חוסם לקרי באותה אינטנסיביות והלך רוח של בן וואלס, כאשר שמר על שאקיל ב-2004

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 7:17:00

ה15 נקודוץ ב2 דקות היה מטורף, ךגבי לברון הוא בהחלט צודק לגבי הפלגרנט פאול (בלאט התלונן על זה שנה שעברה), אני עדיין זוכר את ההורדת זקיף שעשו לו נגד טורנטו. מה שהכי עצוב שהמאמן קייסי תמך בזה בעקיפין

אהרון שדה
אהרון שדה
19/05/2016 7:23:42

תור מצוין.
לצערי נרדמתי …תכננתי לראות שידור חוזר בלי לדעת תוצאה….אבל התפלאק לי …

MBK
MBK
19/05/2016 7:28:29

אז בלאט לא יאמן שם ?
היו מקורות בכירים בעיתונות הספורט בארץ שטענו שהוא במו"מ עם סוכנות תיווך לנכס מול המדיסון סקוור
זה לא יקרה ?!??
גם לא ביוסטון ? ברוקלין , אל איי , מינסוטה ??

מולי
מולי
19/05/2016 7:29:57

stfu= Shut the f#@k up

לירון
לירון
19/05/2016 7:31:11

STFU= Shut The Fuck Up

מנחם לס
מנחם לס
19/05/2016 17:53:43
Reply to  לירון

וכשטיירון אומר ללברון "SHUT THE FUCK UP!" הוא קנה אותי בעליון לדייויד בלאט שגם במיליון שנה לא היה אומר ללברון דבר כזה!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 18:00:58
Reply to  מנחם לס

STFU

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/05/2016 18:02:10
Reply to  מנחם לס

אין מצב בעולם שהוא אמר את זה.
מקסימום אמר Sir Thanks, Fetching Underwear!
לאחר שלברון סיים איתו את ענייניו

השקנאי
השקנאי
19/05/2016 7:33:26

Stfu זה shut the fuck up

מתן גילור
מתן גילור
19/05/2016 7:39:44

את תגובתו של א.ק. לסעיף 4 לא היה ניתן להשיג 🙂

רועי ויינברג
Admin
19/05/2016 12:18:24

א.ק=איקר קסיאס?

מתן גילור
מתן גילור
19/05/2016 13:43:11

קדם. לגבי מה שכתב בקבוצת המנ'שמע 🙂

רועי ויינברג
Admin
19/05/2016 13:45:53

🙂

האמת א.ק העלה אצלי בראש אימג' פחות נעים (ע"ע צל של אמת)

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 7:46:17

גף הורנאסק בחירה סבירה, הבחירה המתאימה ביותר הוא פרנק ווגל, אני לא יודע אם בלאט היה שורד בלחץ של התקשורת בניו יורק. עם כל הכבוד לבלאט לא חכמה להגיע עם לברון לגמר, והסיפורים שיוצאים מחדל ההלשבה אודותיו פשוט מזוויעים.

הייט אשברי
הייט אשברי
19/05/2016 7:47:18

מנחם – כנראה לא קראת את המאמר שהבאת . המסקנה שלו היא שהדאבס לא מקבלים העדפה בשריקה לסקרינים לא חוקיים . הם פשוט זורקים הרבה זריקות חופשיות מהשלוש לאחר סקרינים , ולכן יש טענות כלפיהם .

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2016 7:57:43

הוא כתב בסוגריים – כולם

רנדי אורטון
רנדי אורטון
19/05/2016 8:14:01

צריך להודות שכל אוהדי בלאט באתר הזה גרמו לנאחס הפוך וכרגע חוץ מפציעות של כל היריבות שלו לברון גם יזכה להעדפה שיפוטית בגמר הקרוב.

קובי אף פעם לא היה צריך ליבכות על השיפוט כדי ליזכות בטבעות או בתודעה של השחקן הכי טוב בעת.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
19/05/2016 8:16:03

לשחקן גדול כמו קובי היה כבוד אישי ואני בטוח שאם היה מקבל קללה אחת מפיל ג'קסון אז הוא היה בחוץ אותו הרגע.
.

john
john
19/05/2016 8:19:51

מצויין מנחם!
1. מסכים עם כל מילה משחק 3 לדעתי ילך ל-OKC

2. על פניו לא מתאים אבל הכל עניין של כימיה. ל-X ו-O אתה תמיד יכול להביא צוות עוזרים טוב

3 המשחק הפך מהיר מידי כדי לאפשר לשופט לקבוע חסימה לא חוקית. זה כמו עבירות התוקף. לגבי תפיסת חולצות בחסימות זה כבר יותר מידי. אין כל בעיה כל עוד יש עקביות בשריקות

4. צודק לברון. ואחר כך גם אפשר לטפל בכל הצעדים ועבירות התוקף שהוא מבצע. עלק שאק. שאק החזיר את כל מה שקיבל.

5.אם זה נכון אז רק על זה מגע לטיירון עוגיה. חבל שלא הקליטו את זה

6. 9.5 מיליון זה לא הרבה. רונדו הולך לגלות שיש קבוצה פריירית שתשלם הקיץ על כמעט כל שחקן. לכולם יש כסף והפריי אייג'נטס הטובים יגמרו כמו פיתות במוצאי פסח

7. שיפסיקו עם השטות הזאת. בטח במהלכים אחרונים. או שיהיה שופט חיצוני מול המסך שיקבע בזמן אמת את טיב השריקה ויודיע לשופטים או שתחסכו מהאוהדים תסכול נוסף וזריעת מלח על הפצעים.

מתן גילור
מתן גילור
19/05/2016 8:36:50
Reply to  john

ההבדל הוא (וזה רלוונטי לעוד שחקנים ומגוון ענפי ספורט) הוא שטרם נפצע שחקן כי היריב שלו ביצע עבירת צעדים.
אם הבעיה של לברון היא עצם הנקודות שהלכו לאיבוד אז הוא בכיין. אבל אם הכוונה היא שזה מסכן את בריאות השחקנים, אז הוא לגמרי צודק ואין שום קשר לדברים אחרים שנשרקים או לא נשרקים.
לגבי "להחזיר" – אי אפשר לצאת מזה טוב. אם לא יחזיר הוא נמושה. אם יחזיר או פרא אדם אלים. ממש בדיחת השפן והכובע.

גיא
גיא
19/05/2016 8:56:01

לברון כמעט בקביעות מסתובב ומתרחק מהשחקן הפוגע.
זו הדרך היחידה להגיב –
לקבל טכנית על התעמתות עם שחקן יריב זו הדרך לפגוע בקבוצתך.

כל התגובות על בכיינות – מטופשות.

https://www.youtube.com/watch?v=51ZmhHjviYo

(לברון לא רק שמתעלם מג'ף טיג אחרי העבירה המלוכלכת, הוא הולך לבדוק אם האוהד עליו נחת שרד.)

john
john
19/05/2016 9:02:20
Reply to  גיא

לגבי להחזיר דיברתי על שאק שהיה נותן מרפקים ודחיפות בהתקפה או בתפיסת מקום תחת הסל.
לגבי לברון – לא כל פלגרנט זו פציעה פוטנציאלית. כמה שחקנים אתה זוכר שנפצעו מפלגרנט ששחקן שם ידיים על הגוף שלהם, וכמה בהתקפות רגילות לחלוטין או בהתקעות בחסימות.

גיא
גיא
19/05/2016 9:10:54
Reply to  john

תתבונן שוב בעבירה של טיג.
זה לא מתכון לפציעה?

ברור שיש הרבה, הרבה, פחות פציעות מפלגרנט. יש גם הרבה , הרבה פחות פלגרנט במשחק בהשוואה לסיבות אפשריות נוספות לפציעה.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 10:34:49
Reply to  john

לברון עושה עבירות תוקף בצורה מגוכחת שלא נשרקות אפילו ביחס לכוכב אבל אין קשר בין א לב, לא פעם ולא פעמיים נעשית עליו עבירה מגיעלה שלא קשורה לכדורסל ויותר להאבקות וכמעט לא נשרקות (לא ברמה של שאקיל שהשופטים התעלמו מהמכות שקיבל יותר מדי פעמים). . העצוב ביותר שקייסי מצדיק את העברות האלה.

עגל
עגל
19/05/2016 10:34:57
Reply to  john

ברור שלברון צודק, לגביו בעיקר אבל גם לגבי כל שחקן אחר

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 11:23:21
Reply to  john

הקטע שללברון כמות העבירות שלא קשורות לכדורסל ממש מוגזמת , ההעברות שהוא חוטף ממש לא קשורות לכדורסל ההורדת זקיף ולנצ'יונאס עשה לו בשנה שעברה, הוא כל גך חזק שהשופטים מתעלמים (גם מעבירות תוקף שהוא עושה בצורה מגוכחת או צעדים שנובע מחוק הגטרינג שהיום זה כבר 3 וחצי צעדים מאשר צעד וחצי).
כריס ברוסארד מespn ציין את זה בשנה שעברה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 9:17:51
Reply to  גיא

אובראקטינג. פלגרנט של לברון על האוהד.. זה למה הוא ביקש סליחה..

ויש עבירות שהן לא פלגרנט שהן יותר מסוכנות מעבירות פלגרנט.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
19/05/2016 9:40:57

הוא דמות מורכבת מדי בשבילי בשביל לשנוא אותו.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 10:39:05

גם אני מתעצבן שלברון מקבל מכה קטנה ואף כאילו הוא עלה ברוח (האיש 115 של שרירים) אבל יש עברות נורא קשות שנעשות אליו ולא נשרקות ובזה הוא צודק, אין קשר לכך שהוא מקבל יחס סופר מועדף מהשופטים בכל הקשור לעבירות תוקף שהוא מבצע (גם ביחס לכוכב).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/05/2016 18:16:41
Reply to  גיא

זאת עבירה מלוכלכת אבל לא מסכנת פציעה. אכן יש כאן גם שילוב של אובר-אקטינג.
אם אתה רוצה לראות דוגמא לעבירה בסגנון שאכן מסכנת פציעה, אז הנה דוגמא:
https://www.youtube.com/watch?v=xZVLTqV-fRE
בשילוב של משתני המסה (של הדוחף והנדחף), המהירות והפראות זה פלייגרנט מסוכן באמת.

נמרוד
נמרוד
19/05/2016 8:20:18

ג"ס שלטו היום בריבאונד אבל כן התקשו לעשות נקודות בהזדמנות שנייה.
בד"כ שאוקלהומה לוקחת אופנסיב ריבאונד זה נגמר מהר ב2 קלות, אצל ג"ס זה הרבה יותר מסובך. כך לדוגמא משחק קודם התאנדר ניצחו 10-8 באופנסיב ריבאונד אבל 15-2 בנק' בהזדמנות שנייה. לא יודע מה הנתונים מהמשחק הזה אבל בחצי הראשון זה היה בערך אותו דבר.

אותו דבר שצריך להדאיג את ג"ס לדעתי זה הנקודות במתפרצת. מאז המחצית במשחק הקודם הם מתקשים ליצור נק' כאלה גם אחרי חטיפות. התאנדר אמנם מאבדים המון כדורים אבל הירידה להגנה שלהם פנטסטית.

לגבי ספייסט הוא היה עם 4 נק' עד שנכנס כשהמשחק כבר היה גמור. אזילי היום היה מצוין בחצי השני אבל דווקא בחצי הראשון כשקר הכניס אותו הוא היה מבולבל מאוד במאין איזורית הזאת שהווריוס מציגים ואדאמס ברח לו לסל קל ואח"כ 2 פאולים זולים. יכול להיות שהוא סתם עלה לא מפוקס

עידו גילרי
עידו גילרי
19/05/2016 8:27:00
Reply to  נמרוד

הם עשו 15 נקודות מ-15 ריבאונד התקפה (9 בחצי הראשון).

ספלאש
ספלאש
19/05/2016 8:23:14

"למה לא שורקים לי פאולים?
אשמתי שאני הכי גדול וחזק ואדיר וכביר?? אני רוצה גם פאולים!!"

רנדי אורטון
רנדי אורטון
19/05/2016 8:35:10
Reply to  ספלאש

סצינה מעולה לספייס ג'אם!,
מרחם על כל הילדים שיגדלו על הבכיין הזה

ינון יבור
ינון יבור
19/05/2016 9:59:12
Reply to  ספלאש

"It's not my fault being the biggest and the strongest…"

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/05/2016 14:50:32

Miracle Max: Go away or I'll call the Brute Squad.
Fezzik: I'm on the Brute Squad.
Miracle Max: [sees Fezzik] You *are* the Brute Squad!

מנחם לס
מנחם לס
19/05/2016 17:58:20

גדול!

רועי ויינברג
Admin
19/05/2016 8:43:25

בגדול אין לי היום בית ספר (יש לי בגרות באנגלית ב-15:15, לא ביג דיל), אבל אכתוב פה קצת על הורנסק כי אין סיבה לפתוח חם מהתנור כשאין עוד ידיעות ששוות את זה (והידיעה הזאת מופיעה כאן):

אין משהו חתום כרגע אבל יש עניין משותף והמגעים בין הצדדים מתקדמים מאוד, החוזה צפוי להיות רשמי בקרוב. הניקס הודיעו למועמדים האחרים (כנראה ווגל, בלאט ורמביס) שהורנסק הוא הבחירה.

אין משא ומתן על חוזה ולא ידוע מי יהיה עוזר המאמן הבכיר שלו. הורנסק אימן את פניקס במשך 3.5 עונות והגיע למאזן של 112-101 עם הסאנס (47.4% הצלחה), כולל עונה של 48 ניצחונות שהסתיימה מחוץ לפלייאוף.

ידיעה נוספת ששווה לדבר עליה: ג'יי טריאנו הותיק, מאמן טורונטו לשעבר (העונה עוזר מאמן הקבוצה) שעבר גם בפורטלנד כעוזר מאמן יתפקד כעוזר המאמן הבכיר של ארל ווטסון בפניקס.

john
john
19/05/2016 9:05:04

בקטנה בגרות באנגלית… אתה כמו הבן שלי גם הוא מתייחס למבחנים כאילו זה משהו שבין ארוחת בוקר לצהרים. אולי זה הסוד להצלחה בלימודים

רועי ויינברג
רועי ויינברג
19/05/2016 9:49:48
Reply to  john

תלוי איזה מבחנים…לבגרות במתמטיקה אני חורש בטירוף

KingJames23
KingJames23
19/05/2016 10:22:48

גם אני היום עושה את הבגרות ב3 ורבע אתה עושה את יחידה E?
ובהצלחה!

עמרי
עמרי
19/05/2016 11:13:09
Reply to  KingJames23

כמו כולנו.
המתמטיקה בשני זאת הבעיה

רועי ויינברג
Admin
19/05/2016 12:21:09
Reply to  KingJames23

1+ לשניכם.

E ממש לא מדאיג אותי (אני קורא כל יום כמה מאמרים באנגלית), המתמטיקה זה החלק הקשה אבל עוד מעט מסיימים עם זה

פאקו
פאקו
19/05/2016 14:34:30

רק בחיאת, לא להשתמש ב-STFU במבחן.

רועי ויינברג
Admin
19/05/2016 16:55:12
Reply to  פאקו

מאוחר מדי 🙁

(לא ברצינות)

Berch
Berch
19/05/2016 9:19:44

אם לג'ון מלקוביץ' לקח עשרים שנה ללמוד את שיטת המשולשים מה לנו כי נלין על פיל ג'קסון…..

http://m.youtube.com/watch?v=gVI9fh6RXMY

Ghost Rider
Ghost Rider
19/05/2016 10:34:03

א . בכל יום שעובר הסיכויים של בלאט למשרת אימון בליגה קטנים.
ב. אין סיכוי לאוקלהומה, קרי טוב מידי.
ג. לברון הוא גם שחקן יותר טוב מבריאנט וגם בנאדם טוב יותר.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 10:42:09
Reply to  Ghost Rider

לגבי ב זה ממש לא נכון, הסיכויים לטובת גולדן סטייט (60-40, 70-30 בערך) ויש לאוקלהומה את יחתרון הביתיות (הקהל הכי חם היום בכדורסל, גולדן סטייט ירדו בענק והפכו לקבוצה של העשירים בלבד).

Ghost Rider
Ghost Rider
19/05/2016 10:43:45

הלוואי שאתה צודק.

יושי
יושי
19/05/2016 10:35:30

לדעתי הורנסק הוא אחלה מאמן ובסה"כ הניקס עשו בחירה סבירה, נשאר רק לקוות שג'קסון לא יכבול אותו לדברים שהוא חושב שצריך לעשות.
ה-9.5 שרונדו קיבל היו כשהוא היה בנק' שפל שלו, והעונה הוא התאושש, אז לא רואה מצב שהוא יקבל פחות מזה. כבר כשהקינגס החתימו אותו לא היה ברור למה לא החתימו ליותר משנה, אם כבר לקחתם סיכון אז תאמינו בו עוד קצת.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 10:43:08
Reply to  יושי

הורנסק מאמן טוב אך לא מתאים לניקס כלל, המאמן המתאים ביותר לניקס היה פרנק ווגל בלי לחשוב בכלל.

יושי
יושי
19/05/2016 12:54:31

מסכים שווגל היה הבחירה היותר טובה, אבל למה ספציפית הורנסק כל כך לא מתאים לניקס?

מנחם לס
מנחם לס
19/05/2016 18:05:31

מסכים

פינקי
פינקי
19/05/2016 11:13:18

2. לדעתי פספוס, ווגל יותר מתאים (ולעזאזל עם המשולשים הארורים האלה).
אבל זה עדיין עדיף על בלאט.

3. הפרצוף של בארנס בתמונה שהבאת – פרייסלס! 🙂

4. לא יודע אם לברון מדבר על מקרה ספציפי כלשהו, אבל בגדול שחקנים היום בכיינים.
כדורסל זה לא טניס, קצת אינטנסיביות רק מוסיפה לעניין במשחק.

5. אם זה באמת נכון זה מעולה לקאבס.
אם זה לא נכון והקאבס סתם המציאו את זה, זה אומר שלברון נתן אישור, וזה אומר שהוא מרוצה מטיירון לו, וזה גם מעולה לקאבס.
כנראה שלו כבר לא רק מתלה מגבות, התקדם הבחור…

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
19/05/2016 11:28:58
Reply to  פינקי

אני מציע לך לראות את העבירות שעושים על לברון לפני שאתה מדבר, שיטת המשולש זה לא יותר מהתרמית הגדולה בתולדות הכדורסל,
The triangle didn't win crap!" ציטוט של מייק ששבסקי כשיך לך את גורדן ופיפן או את שאק וקובי אצה יכול לשחק גם ריבועים )או כל צורה גיאומטרית אחרת, הכל תלוי בשחקנים.

פינקי
פינקי
19/05/2016 12:14:29

ראיתי ועדיין רואה, כדורסל זה משחק פיזי, ממליץ לך לראות משחקים מלפני 10-20 שנה ולהשוות למשחק הפרימדונות שמשוחק היום.
ברור אני לא בעד משחק אלים, ויש עבירות מוגזמות, אבל פיזיות בריאה היא חלק מהמשחק.

לגבי המשולשים אולי לא הייתי ברור, אבל זה בדיוק מה שהתכוונתי.

בלי ג'ין, קצת ורמוט
בלי ג'ין, קצת ורמוט
19/05/2016 11:35:09

יש מספרי 5 מצויינים שזורקים משטחי ירקות מקו העונשין. יש קלעים נהדרים שמעדיפים לטייל על הקשת במקום לעשות הגנה. לכל שחקן יש יתרונות וחסרונות. לפעמים לשחקן מוכשר יש בעיית התנהגות, ותפקידו של הצוות הניהולי בקבוצה להחליט אם התועלת בכשרון עולה על הצרות שהוא עושה.
רונדו הוא אחד כזה. בבוסטון הגיל הצעיר מול השלישיה הותיקה פירס-גארנט-אלן, המאמן והסביבה גרמו לו להיות בשיאו. בסקרמנטו הוא מראה שנית למה הוא היה הדבר הבא של 2009, והוא מסוגל לתת עוד שנתיים טובות לפחות במסגרת הזאת. המלכים מקליפורניה צריכים למצוא דרך להשאיר אותו, וירוויחו ממנו המון.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
19/05/2016 12:03:20

הם אמרו שלא ישאירו אותו אם ישקיעו בו מעבר לסכום מסויים, יותר נמוך מהציפיות (מפתיע יחסית כי הוא מתאים לשיטה של ירגר).

אני מקווה שיגיע ליוטה, תפור עליהם.

מנחם לס
מנחם לס
19/05/2016 18:07:45

רעיון נפלא רועי! רונדו ליוטה? פנטסטי. לא חשבתי על זה!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
19/05/2016 22:13:30

רועי בהצלחה בכל.
עדכנת כל העונה מעל ומעבר.
קודם בגרויות ואחכ הופס.